marți, 3 mai 2011

stare de muzica

http://www.youtube.com/watch?v=OYJ10h_Jy-I

The reason you came here, my love, is our sufferance


îmi place să conduc noaptea, prin ceaţă.
îmi place pânza apoasă care difuzează luminile şi stările; care mi se insinuează, umeda şi rece, în ţesătura pantalonilor.
după miezul nopţii, felinarele veghează nişte strazi goale.

I've paid the price, and so have you

simt că dacă aş opri motorul aş auzi ecoul unor paşi vechi.
îndepărtaţi. îndepărtându-se.
ca o amintire care se stinge încet-încet, dar care nu se desprinde niciodată cu adevărat.
niciodată de tot.

I can't escape, neither forget
we can't forget, you can't forget, I can't forget,
the past.


Alunec continuu. Imi plac străzile ude.
Îmi place pâcla asta pe care o simt închizându-se în urma mea.
O cortină. O tăcere.

I don't have an answer, for now
I feel I'm alive


Doar pisica de sub mine se aude. Toarce. Plânge. Iubeşte.
Cinci mii de spasme pe minut.
Îi ţin rezervorul între coapse şi simt cum mi-au îngheţat amintirile.


Embrace me with passion
Come on, let's dance for a while

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu