miercuri, 18 mai 2011

deci azi!

.. semaforul de la statuia Aviatorilor.

Eu ma proptesc strategic si echilibrat fix pe marcajul dintre banda a doua si banda a treia. Venisem mai tarziu si locurile din fata erau ocupate. Dupa semafor, la dreapta, masina de politie si un baiat cu chipiu, caruia ii sclipesc ochii cand ma vede.

Si uite cum incepe un joc de mima.
El: face semn gen "cuţu-cuţu, treci aici"
eu: rotunjesc ochii a maxima mirare, constienta ca era un rosu cat steagul Chinei.
El: arata cu degetul (urat obicei), spre mine si apoi traseaza ceva sinusoida, pana la el.
eu: ma lupt cu evidenta, si arat, la fel de nedumerit, spre mine "eu??"
El: fericit ca am inteles mesajul: îhî!

draci copţi!

bag a-ntâia si ma strecor la vargul ghetelor lu' subagentu'

Băjetu', cu minimum cinci ani mai tanar decat mine, imi cere actele, vreme in care imi studiaza buburuza cu priviri hămesite.
Io, fata cinstită, care mă ştiu intrând prin graţie dinvină in tot soiul de belele.. intreb cu voce mieroasă "e vreo problema?"
"Nu...uu.. uuu... un mic control de rutină"
Rutina pe ma-ta, zic in gandul meu. Tu ai vrut sa vezi de-aproape cuplul "Buburuza şi Atât", da' n-ai .. chipiu să recunoşti.

Şi uite aşa a intarziat Atâta şi astăzi la munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu