marți, 17 mai 2011

stare de muzica si luna

http://www.youtube.com/watch?v=JD2UHGF0jIY&feature=related

îmi place luna din noaptea asta.
am descoperit-o întâmplător, dupa plimbare, dupa căutat benzinarie. dupa berea fără alcool din aceeaşi carciumă - un oraş de vise şi cărămidă.

îmi stinsesem ţigara şi o luasem din loc cu gândul la furtuna lăsată să răvăşească oraşul, cu jumătate de oră în urmă.
m-am aşezat la drum şi am găsit-o. rotundă. luminoasă. senină. întreagă.
doar ea şi cerul. atât.

înaintea mea, asfaltul ud o oglindeşte. e o lumină în afară şi o lumină în lăuntru.
cu sclipiri ca de idei vesele.
vântul rece îmi trimite fiori pe şira spinarii; îşi plimbă degetele pe mijlocul meu, descoperit de blugii cu talia mai joasă decat prevede legea.
geaca sport, de piele, mă ţine strâs într-un tango.
mi-am schimbat poziţia în şa şi de atunci joc jocuri noi.
e semaforul roşu, iar eu ma opresc din vreme. îmi ţin echilibrul doar cu un picior. stângul e pregatit să schimbe din neutru.. îmi mângai cu mainile rezervorul..
îi simt unghiurile în palme şi mintea mi se umple de păcate.
lângă mine maşini.. uneori aud câte o voce. un motor turat. am învăţat să le ignor. am auzit atâtea încercari penibile de agăţat şi invitaţii la liniuţe încât ştiu că nimic bun nu poate veni dintr-o maşină.

deasupra mea luna.
nu conteaza decât asfaltul. si semaforul asta care uite.. uite.. se înverzeşte de dragul meu.
si îi dau a-ntâia. şi plec, fără să privesc în urmă. îmi sprijin bazinul de rezervor şi braţele îmi sunt brusc mai libere.
liniile de tramvai ude imi sclipesc a rautate. le simt cum îmi pândesc greşeala. pregătite să mă alunece.
mă ridic în scări iar genunchii închid rezervorul într-un cleşte de patimi şi pofte.

e lună plină.
eu alerg singură pe străzi şi aşa cum sunt, agresivă şi mişcătoare, cu cizmele mele şi mănuşile transpirate, cu casca şi geaca ascunzându-mi detaliile,
mă simt mai femeie ca oricând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu