luni, 6 iunie 2011

stare (si) de muzica

nu mi-e nici rau,
nu mi-e nici bine..


stau pur si simplu, dincolo de fereastra si te privesc.
uneori impartim acelasi studio; atat de rar, insa, incat nu ma obisnuiesc sa te vad.
nu stiu daca starea mea poarta vreo eticheta, daca se spala la 30 de grade, cu detergent special.. nu stiu.
e o privire aproape goala, ca si cum as regasi un contur vag familiar.

ai ramas un barbat frumos desi timpul a sapat adanc.. a sapat pe fetele noastre si in noi. si intre noi.
te privesc.. si parca nici nostalgia nu-si mai face loc.
m-am impietrit?

nu mi-e nicicum
nu mi-e niciunde


stiu ca a durut plecarea mea; atunci, cand iti adunasei toata forta sufletului tau, sa poti sa fii, sa vrei, sa crezi, sa iti asumi..
stiu ca era deja prea tarziu cand te-ai hotarat sa ma iubesti.
nu mai aveam nimic sa-ti dau. te cicatrizasei, in mine..

mai devreme sau mai tarziu, toate iubirile se ingroapa, nu-i asa?
implinite sau nu, isi coboara genunchiul in praf.
timpul castiga mereu.
le usuca pe toate.

te privesc de dincolo de geam.
semeni cu un barbat pe care l-am iubit tare mult, candva.
un barbat care m-a durut mult..
un barbat care m-a iubit prea tarziu.. prea tarziu

da.
semeni cu cineva.
dar nu vreau sa stiu
cine esti.

.. doar eu si luna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu