joi, 14 aprilie 2011

stare de muzica

http://www.youtube.com/watch?v=1yDXw__rQs0

I`m not coming with you tonight

pun shotul gol, pe bar si imi reiau tigara.

pe curbura coloanei simt cum imi coboara o privire care nu e a mea. ca niste degete nehotarate.

you`re just not what I had in mind

si daca?
toate privirile sunt aidoma. ochii lor cauta. dezbraca. intuiesc. vor.
ochii mei tac.
deschid palmele.

nu-mi spune cine esti.

tomorrow I`m not gonna call
my conscience, it wont bother me at all


ma sprijin cu spatele de bar si numar zambetele desenate. numar mainile care (de)scriu invitatii. numar gurile care mint. numar victimele si pansamentele, barbatii-sedativ si copilele-energizant. numar niste lacrimi care cad de prea multa bere. numar lacrimi care nu cad, din prea mult orgoliu.

nu-mi spune cine esti.
ia-mi umarul in palma ta.

but tonight, you`re going home alone

pune-mi un shot.

now you`re part of the game


==
Disclaimer: ca sa nu avem discutii suplimentare, nu credeti chiar tot ce cititi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu