marți, 12 aprilie 2011

stare de muzica

http://www.youtube.com/watch?v=mXO4zFdSVQ8&NR=1

Can you take me in your arms and leave me there

Ochii îmi alunecă pe noaptea lucioasă a rezervorului.
Sunt întunerici în care ma pierd. Întunerici în care marginile mele sunt contururi de pâclă. Bezna ta de metal e cea mai sigură dintre rătăcirile mele.

Gandurile rasuna. Cioburi. Frâne. Sânge închegat. Un manunchi de chei. Unghii roşii. Vertij.
Iarna. Gol viscolit.
"As vrea sa te mangai cu toate bratele mele"

Dupa prima suta de metri, temerile se spulbera. Ma indragostesc ca la 17 ani.
Fără oprelişti. Fără frici. Nu există trecut. Nu există dureri.
Nu există cicatrici. Aşa trebuie?
Aşa trebuie!


No time to fall
Where the hell is my red light


Nu vreau să mă opresc. Nu am unde să mă opresc.
Tot ce am, port cu mine.
I just feel like myelf in your arms.
Mă iau de mână. Urc un şa. Plecăm mai departe.

I just feel I'm safe In your arms

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu