luni, 5 septembrie 2011

stare cu muzica



sunt singură acum.
singură, într-un lume care vălureşte verde-mocirliu. care se intinde până departe,
până dincolo de putinţa mea de a cuprinde.
uneori lumea asta se adună într-un munte, care-mi acoperă cerul..
şi muntele se năpusteşte spre mine..
iar eu îl cuprind cu toate braţele mele.
mă învaluie, mă iubeşte.. îmi sprijin palmele de el şi mă ridic spre cer
singură.
şi valul trece.

un alt răsărit ai avut lângă ea.

m-au târât la mal.. şi apa mă zgâria
"nu te bate cu apa" mi-a răzbătut în minte o lecţie veche
m-au tărât la mal, si gustul cărnii mele era sărat-amarui.
respiram sacadat, nepotolit. respiram panică şi vis urât. frică şi moarte, lolaltă. frică şi pierdere. frică şi ne-fire.

Am strigat dupa tine, dupa tine-am strigat.


si apoi i-am lasat sa ma "salveze"
m-au târât în nisip, dar eu am fugit iar. acolo unde mangaierile inghit pentru totdeauna.

nu mi-e decât verde înainte. un verde pe care îl sparg cu braţele.
pe care mă ridic să privesc înainte.
pe care îl las închinat malului.

nu-mi rămâne decât o nesfarşită linişte
verde.

eşti marea lor acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu