luni, 28 februarie 2011

stare de muzica



Strang genunchii si intre ei rezervorul imi opune - capos - rezistenta.
Imi arcuiesc spatele si infig privirea in adancul serpentinelor. Valea Siriului mi se intinde, supusa, inaintea roţilor.
Verific legatura manusilor. Fermoarul gecii. Pe ceafa, sub cagula, simt arsura unui tatuaj.
Cu un gest scurt inchid viziera.
Zambesc arogant.Azi, lumea e a mea!

.. i got my head checked..

Demaror. Cutia de suruburi vrea scandal.Si eu la fel.

It wasn't easy... but nothing is

Un gand ghidus, cu urechi clapauge si zambet de strengar mi se ascunde in despicatura bluzonului.
Il simt chicotind dar ma fac ca nu il observ.
Bratul stang se intinde rigid. Motocicleta se inclina cuminte. Iar eu simt ca respir, in sfarsit.
Ghiduşul meu se retrage repede in geaca si il simt incordat ca o pisica.
I-a ramas nasul afara si ii intuiesc ochii strans inchisi.
Trec de varful curbei si imi las mana sa ceara mai multa putere. Motorul se ridica si ne infigem in linia dreapta.
Se foieste jenat de frica lui neasteptata. Ca sa se razbune imi rasufla golaneste peste sani.
E o fierbinteala care imi alerga in vene. Adrenalina si hormoni.
Zambesc inainte sa trag iar ambreiajul. Schimb in a doua si patinez simultan ambele frane.
Here comes another one.
De data asta e bratul drept cel care traseaza unghiul sub care ma rotesc.
Motorul se inclina.
Ciufulitul meu urla, odata cu mine, din decolteul deschis:


woo-hoooooooooooo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu